úterý 17. dubna 2007

Dejte šanci i 1+kk

Až do teď jsem se při hledání bytu soustředil jen na 2+kk a 2+1, menší jsem rovnou zavrhnul jako neperspektivní a zbytečně drahé (v ceně za metr). Pokud jsem někdy na nabídku garsonky kliknul, bylo to spíš omylem a jen jsem ze znovu přesvědčil o tom, že to není byt pro mě.

Včera jsem ale narazil na docela zajímavě řešený byt, který je sice veden jako 1+kk, ale přímo si říká o úpravu na 2+kk. Zjevne s tím počítal i architekt, když nakreslil dvoje dveře hned vedle sebe a naznačil i příčku.
Takže pokud hledáte 2+kk, nepřeskakujte automaticky nabídky bytů řešených jako 1+kk. Jak je vidět, i z takových bytů se dá vybrat.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Pekny byt s trochou stesti by sel zachod oddelit prickou a dat mu samostatne dvere, aby clovek nemusel sr... vedle vany. A v predsini bych celou pravou stenu vyplnil skrinema a ziskal poradny ulozny prostor. Jen doufejme ze ma kuchyn funkcni odsavani, aby clovek necichal smrady z vareni i v obyvaku u TV.